Thursday 27 March 2014

Assalamualaikum w.b.t dansalamsejahtera


Hari ini saya ingin berkongsi maklumat mengenai sebuah restoran yang mempunyai menu yang menarik dan menyediakan layanan yang baik terhadap pelanggan. Restoran yang sedang saya bincangkan dan ingin kongsikan bersama-sama anda ialah MAISARA CAFE. Dimana restoran ini merupakan satu projek latihan yang telah dianjurkan oleh MARA dan ia juga tela hmenyediakan banggunan untuk menjalankan proses jual-beli.
Restoran ini menyediakan perkhidmatan yang memuaskan hati pelanggan kerana mereka menggunakan perkhidmatan self-servis dan membuat pesanan terus kepada peniaga, yang memudahkan lagi penyelenggaraan restoran dilakukan dan dapat mengelakkan berlakunya pelanggan mereka lari dan perlu menunggu lama. Yang lebih menarik, restoran ini menggunakan tenaga kerja dari ahli keluarga perniaga sendiri yang memudahkan interaksi antara mereka lebih baik dan tidak mengalami sebarang kesalahan ketika penyediaan dan penghantaran makanan kepada pelanggan.
                Antara menu yang disediakan oleh MAISARA CAFÉ ialah bakso special, kolok special, laksa Sarawak, sup tulang, sup tendon (urat) danbanyaklagi. Restoran ini akan beroperasi pada setiap hari bermula pada 6 pagi -5 malam yang terletak di Nombor322, lot 709, Kota SentosaBatu 7, JalanPenrissen, 93250 Kuching, Sarawak.


 Stall penyediaan roti canai


Pemilik restoran serta sijil halal.


Fast-food


.
 Self-servis



 Menu yang disediakan/ditawarkan


DisediakanOleh: Nor FazilaBintiJuni
No. Matrik: QPH612009

Dari Jabatan: Pengurusan&PerkhidmatanMakanan Halal (PPMH).

No comments:

Post a Comment